Stereo Love.

Haha, låten jag la upp i förra inlägget (Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love) har legat på 30e plats på Spotify's toplist (everywhere) sedan jag började lyssna massor på den i förrgår. Nu när jag öppnade Spotify och skulle leta upp nr 30 så var den inte där! Panik. Men så hittade jag den på 21a plats. Höhö, jag tror att jag är en anledning till att den har bättre placering ;)

Idag blev det inte som jag tänkt med fotandet osv. Det blev liksom inte av helt enkelt, hade inget fordon som kunde ta mig någonstans. Ja, mina ben har jag ju men idag var jag too lazy. Istället gick jag lös med mina ögonskuggor och försökte mig på en av Lady Gaga's sminkningar i Telephone videon. Jag är inte så nöjd. Och jag ser hemsk ut :p




Under eftermiddagen åkte jag och Dado och handlade. Fyndade lite på Dollar Tore också! Vi hittade en såndär huvudmassagegrunka för 10 kronor!!!!!!!!!!! När mamma fyllde år i höstas köpte vi en sån på en hälsobutik för 170 spänn! Den ser likadan ut och är lika skön. Vilket jäkla rån! Dollar in my heart ♥

Nu är jag proppmätt efter god mat och en påse ostkrokar. Och just det, en chokladkaka och lite dricka också. Magen är dubbelt så stor, jag lovar. Dado ligger och sussar på soffan, så söt. Puss! Därför passar jag på att sitta och lyssna på bra musik och skriva blogg. Yeah.

Här har vi en video från i lördags, Fia och Sandra visar vad dom kan;

 

Ja, vad annars då... Imorgon är det jobbdags igen! Stängning, börjar dock 17 istället för 16. Mip.


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAA vilka fina rumpningar dom gör....... HAHA jag dör :D

2010-03-23 @ 14:29:42
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Identisk sminkning!! Snyggt!

2010-03-23 @ 14:45:15
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

den låten är bra, men den är 1 år gammal så jag har tröttnat på den xP

2010-03-23 @ 14:47:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0