Tisdag.

Idag har jag jobbat 8-15, var så jävla trött i morse trots att jag la mig tidigt. Men kattskrället väckte mig två gånger i natt och jag låg vaken över en timme första gången, kunde verkligen inte sova. Men jag piggnade till på jobbet i alla fall :) Har stått i köket och jag brände två fingrar på grillocket, ser ut som att det blir blåsor... Helveteee :p Så jävla klantigt gjort också. Aja...

Nu ska jag och Dado gå en promenad och på väg hem svänga förbi Coop och köpa lite småsaker som behövs till lasagnen jag tänkte sno ihop ikväll. Har tänkt laga lasagne flera gånger men har kokat spagetti och ätit köttfärssås istället för att jag inte orkat göra ostsåsen och ställa in den i ugnen :P Hehe. Men ikväll, då jäklar!

Imorgon skulle jag ha jobbat 8-15 igen, men ska istället jobba 11-20:30 :) Mer timmar till mig! :D På torsdag jobbar jag världens mespass, 10-13. Helt knäppt ju. Och på fredag stänger jag. På lördag jobbar jag långpass tror jag. Och på söndag är jag ledig :) Skönt.

Aja, nu ska vi gå ut så att solen inte försvinner!

Kommentarer
Postat av: Sara

hellre jobb än skola :D

2010-03-16 @ 20:00:29
URL: http://shaawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0