Underbart.

Solen har skinit (heter det så?) i flera dagar nu och jag har haft solbrillor på varje morgonprommis :D Luften är kall och klar och när man känner att solen faktiskt värmer, ja då är det vårkänslorna som börjar bubbla! Tänk när de två björkarna här ute börjar knoppa och hela världen sakta men säkert blir helt grön! Mmh :)

Har sovit som en stock i natt, och i hela 9 timmar dessutom. Känner mig pigg och glad, trots 11-20:30 passet som väntar ^^ Ska ta plocka undan frukosten och sedan klä mig i min uniform... Höhö. Btw, jag har hittat den perfekta kostymen för mig som Hermione;

Hahaha xD


Kommentarer
Postat av: dess

Ååååh, vad ska jag underhålla mig med nu när sagan om ändringen är slut? :( har du ingen mer rolig parodi eller något på lager? :D eller, har du nån tobak?

2010-03-16 @ 08:38:45
URL: http://desireeronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0