Helgen.

Well, min födelsedag i lördags då. Dagen började med frukost hos mamma och pappa och jag insåg att jag glömde sätta i batteriet i kameran. Kameratabben numero uno. Hehehe. Men i alla fall, pappa knäppte lite med sin kamera men jag tror inte att det är några höjdarpics, mitt morgonfejs var nog inte så fint. Jag fick fina presenter - Twillightböckerna på engelska, rosa handdukar, en kastrull (fast den ska jag nog byta mot något annat), lite pengar och ett silversmycke som min moster A-L gjort. Under dagen följde jag med mampa på stan och där fick jag ännu en present! Av farmor, farfar, morfar och momma fick jag pengar till ett Thomas Sabo smycke! Hade jäkligt svårt att bestämma mig, men tillslut valde jag ett rött smultron! Har velat ha något rött på armbandet sedan jag fick det på min student :)

Fick en trisslott av pappa men jag vann såklart ingenting, hade inte haft något emot att vinna några laxar liksom... Och så betalade han mina tre cider som jag fyndade på premiärturen på Systembolaget. Han i kassan sa grattis och jag kände mig såå vuxen. Helt knäppt ju. Lilla Oliv.

På kvällen kom en drös fina flickor hit och vi hade det trevligt! Men krogvistelsen var dock inte alls så kul som jag hade velat. Vi splittrades, musiken var dålig och det var inget drag alls. Och så mådde Dado dåligt så vi gick hem i innan 2 någongång. Men men, vi får ta igen det en annan helg helt enkelt :)

Igår låg jag och Dado i soffan hela dagen tills det var dags för mig att ta mig till jobbet. Skulle ju jobba stängning men jag var så trött och det kändes verkligen som att jag inte skulle överleva kvällen, haha. Men jag orkade med hela passet och det var så skönt att komma hem. Passet var väldigt lugnt, inte ens när det kom en buss med finländska ungar som skulle ha 40 BigMacmenyer varav 10 plusmenyer kändes det jobbigt. Och samtidigt kom det två minibussar också, men det gick smidigt.

Idag har jag sovit alldeles för länge och gjort alldeles för lite... Ja, ni vet hur det är :P

Bilder kommer i ett annat inlägg, orkar inte lägga upp dom nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja vi får ta igen de en annan helg helt enkelt :)

2010-03-02 @ 09:47:49
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0