Jobbjobbjobbjobb.

Hsmdsusmmmmmhh... Kändes otroligt skönt att gå i från jobbet ikväll. Har jobbat 9 dagar i sträck nu och imorgon är en välkommen ledig dag, speciellt för min rygg och hjärna. Haha, jag har varit så himla virrig idag. Min intelligens försvann någon gång under timmen då vi hade två bussar och var en man kort pga sjuka (det är nog bara jag som inte varit sjuk på Donken den senaste veckan, därav anledningen till att jag jobbat så mycket!).

Innan jag gick till jobbet idag storstädade jag hela lägenheten; putsade fönster, torkade skåpluckor och rengjorde ugnen, damtorkade varenda milimeter, drog fram alla möbler och damsög varenda vrå, moppade alla golv, tömde kattlådan och tvättade ur den, sprutade vatten i hela badrummet och tömde avloppet (det har runnit ner så sakta), bytte handdukar, bäddade rent, dammade mattor... Jag började 11 och var klar klockan 15. Fyra timmars konstant städning. Var så jävla svettig när jag var klar, haha.

Hej och hå!



Igår var jag, Sandra och Fia ut! Vi var först och Fia och där dansade vi lite men vi hamnade sedan vid köksbordet där vi satt i säkert en timme och pratade innan vi kom på att vi skulle gå på krogen också :p Amadeus blev det och lite dans på det, men musiken har de två senaste gångerna varit så fruktansvärt jäkla hög! Och dessutom är låtarna alldeles för långa - så ett fett minus på det! Kvällen slutade med att vi stod och köade i en halvtimme för att få våra jackor och under den halvtimmen hann Sandra få spott i håret, Fia spott på hakan och jag spot i ögat av en jävla fitta (det finns inget annat ord för att beskriva henne) som stod i kön. Har ingen aning vem hon är, men hon skulle mucka och försöka starta bråk med alla. Hon skrek och slog ut knytnävar och försökte ta sig lös från sina kompisar som höll fast henne. NORMAL? Så jävla äcklig var hon. Hon spottade mot någon och det hamnade på Fia och Sandra. Och sedan tittade hon på mig och spottade på mig, pekade fuck u och var så jävla PINSAM! Det kokade nästan över för mig, men jag bestämde mig för att skita i henne. Fy fan! När jag skjutsade hem Sandra åkte vi förbi henne, ångrar att jag inte vevade ner rutan och skrek något... ArgGHH! Näe, jag kan inte förklara hur äcklig hon var.






Imorgon ska jag FOTA. Har varit så sugen på det några dagar nu. Så jag hoppas att det är bra väder. Fast jag vet interiktigt vad jag vill fota... Eller jo, hästar tror jag. Men det är liksom inte så kul att fota en häst i en hage, dom ser liksom inte så häftiga ut :p Får fundera ut det där. Helst skulle jag vilja att den sprang utan utrustning och grejer. Får väl se vad det blir av det :p

Till veckan jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag om jag minns rätt. Stängning alla dagar utom onsdag om jag minns rätt. Längtar massor till fredag, för då ska jag till Jenny och rida! Vi ska göra fika och ta med oss, så myysigt! :D Har blivit lovad att rida Twilight igen och det gillar jag, både häst, filmer och böcker ;)

Näe, nu ska jag duscha av mig lite donkensvett och sedan lägga mig. Gud så skönt. Bjuder först på en låt som är helt wonderful, har lyssnat på den hela dagen.

Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0