back to black

Nu är jag här och han är där. Och väntan och längtan till nästa gång har börjat. Drygt 40 dagar, det känns jobbigt. Så jag kryper in i mitt sköra skal och hoppas att det håller ihop tills dess. För nu gäller full fokus på skolan. Det är väligt mycket som vänter veckorna framöver och det är bara att hänga med nu. Filosofiprov imorgon, men jag tänkte fuska. Nationella prov - uppsatsdelen - i svenska på tisdag. Och på torsdag företagsekonomiprov. Tack och lov så splittade vi alla fem kapitlen så vi har bara prov på tre kapitel på torsdag och de två sista lite senare. Och sedan följer en andra hemskheter... Åh, jag vill bara lägga mig ner och vänta tills allt är över.

Nåja, mitt sköra skal ska inte utsöndra något negativt, då förstörs funktionen med skalet, eller hur jag ska förklara. Mmmh, imorgon är en start på en härlig skolvecka... Härligt! Tänkte ta tag i träningen också, Dado och jag har ätit skräp och/eller godis varje dag han har varit här, det vill säga en och en halv vecka. Och det har jag dåligt samvete över kan man säga! Usch, haha! Så imorgon tänkte jag evenutellt ut och och kuta tills jag spyr, för det känner jag för mest faktiskt.

Nu längtar jag ihjäl mig till den 23 december. 44 dagar. Det känns som en oändlighet och frågan är om jag fortfarande står upp den dagen. Åh, är det okej att kanske inte alltid verka må bra? Bra, för då kan jag gråta lite nu utan att känna mig som en loser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0