fredagsfunderingar

Hm... Nu sitter jag uppe på media och har fått slutat textkommunikationen tidigare för att jag, duktig som jag är, lämnade in ytterligare en uppgift. Fick nästa uppgift, men jag orkar inte börja på den idag. Ligger ändå flera mil före alla andra så! Hade varit perfekt om jag fått gå hem nu. Är trött och har ont i magen. Men så har vi projektarbetestid med våran handledare... Börjar runt halv två, lite drygt faktiskt.

Snöstorm har det varit idag också. Nu är det fullt med slask överallt... Det är ju inte sommar längre i alla fall! Synd att det inte var liite kallare så kunde vi slippa slasket. Men nu är det så, det är bara att gilla läget!

Efter att jag fått sluta så ska jag försöka ta mig hem med bilen, hoppas att det är fritt från slask på vägarna. Och när jag kommer hem ska jag slappa... Och jag orkade aldrig se på Vertical Limit igår, när den äntligen var klar, så den kan jag se ikväll! Måste ta mig till Coop så jag kan köpa något att mumsa på också... Mmh, en hel fredagkväll för mig själv. Hade inte tänkt plugga något i helgen, ska försöka sluta tänka på skolan dygnet runt. Och sova så mycket jag bara kan. Då är jag utvilad både fysiskt och psykiskt till måndag! Och då måste jag plugga, för nu har vi prov alla veckor utom en fram till jul. Men det kommer garanterat att fyllas på under tiden.

Jag saknar Dado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0