hihi

Dagen började inte bra. Trött, mörkt och segt. Och så en ytterligare uppgift i skolan lades på vara axlar. Hur många ton är det nu? Företagsekonomin var den mest kreativa någonsin. Sammarbete it is ;) Men min ork försvann helt under den lektionen och jag fattade inte hur jag skulle kunna överleva psykoligin. Men det löstes genom en yoghurt och en macka innan och sedan var jag på topp hela lektionen!

Under dagen har Elin och jag snackat skit. Ja, vad ska man säga. Det är väl egentligen inte vi som snackar skit, haha! Åh, jag skulle vilja göra varenda ord som ni säger om mig, för jag skulle inte ta åt mig ett enda! Fatta! Och herregud, hur lågt kan man sjunka? Vad är det med er? Leaving forever... Nåja, deras problem. Elin och jag har även pratat om hur vi mår och kommit fram till att det inte är så bra. Fast ändå är vi lyckliga.

Efter skolan ringde jag till Ida och pratade med henne en stund. Sedan tog jag en promenad till stallet och red ut med Ida och Qlintan. Malle var pigg! Hihi. Vi skrittade dock bara, men Malle studsade lite ändå. Hade gärnat vilja galopperat bort hans energi, knäpphästen! När jag väntade på pappa så skämde jag bort han med morötter och gosade med honom. Han är så söt!

När jag kom hem var jag vrålhungrig så jag åt mycket god korv-risgrynsgröt! Och lite pepparkakor som efterrätt - Pepparkakor och glögg är ett beroende när det är vinter! Har pratat med Dado och nu har jag precis sett Gossip Girl! Helt kaos just nu! Men hur bra som helst! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!! Jag är så glaaad :D Det är här dagens vändning kom! Känns som att jag har två svävande veckor framför mig... :)

Nu ska jag sova!
Puss!

Kommentarer
Postat av: mary

tack bolli :) hur är läget?? =)

2008-11-19 @ 17:15:42
URL: http://miamariamaruska

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0