onsdag

Idag har varit en bra dag. Svintrött när jag vaknade dock, men det gick över till en flummtrötthet som blir mest flams. Började med internationell ekonomi, den var seg. Sedan psykologi, jobbade rätt bra där faktiskt! Efter lunchen var det svenska och där var jag jätteduktig och skrev på den nya uppgiften vi fått. Kom även med ett förslag till den sista uppgiften som läraren verkade gilla. Pluspoäng ;) Öhm, hann även prata med religionläraren och jag fick VG på mitt hemprov om kristendomen, happy! Och så visade jag mina bilder till projektarbetet för våran handledare och hon tyckte om dom! Hon sa att det såg proffsigt ut och att det var jättebra! Happy x2! Nu blir det till att rita klart alla andra bilder också!

Efter skolan åkte Elin och jag ner på stan. Hon investerade prylar från fyra olika affärer och jag följde med som en snäll hund. Jag hade ingen ork att spendera pengar på prylar idag helt enkelt. Hittade dock lite kläder som jag ska kolla närmare på någon dag... Nåja, vi hamnade på Wayne's tillslut, åt en jättegod macka och varm choklad till det! Sedan strejkade magen, men det var värt det! Och så skönt att bara sitta och göra något annat än skolan.

Väl hemma så var även mamma hemma från två veckor i Kurdistan! Hon var väldigt glad över att äntligen vara hemma... Hon trivdes nog inte så bra där borta i Kurdi :p Fick ett par ÄKTA Prada solglasögon. Tss ;) Fast det bästa var nog trosorna hon köpte på Arlanda. Salming, jättefina. Har dock inte provat dom, men de ser sköna ut!

Nu har jag jätteont i magen. Jag har prov om islam imorgon och jag har nästan inte pluggat något. Men det går bra ändå, jag heter ju Oliv. Och under kvällen har jag funderat tusen gånger på hur fan jag ska orka de här sista veckorna!? Det tar ju aldrig slut med saker att göra... Skolan är ju det jag pratar om. Men sedan har vi en luciashow på ridskolan som tar upp lite tid. Jag ska göra lappar, det tänkte jag sätta mig med imorgon. Och så är det tusen andra i sista sekunden saker som man ska fixa. Och så är det kaos och jättestressigt... Men uppskattningen som man får därefter är oslagbar! Så det är nog värt det ändå. Och kanske är jullovet belöningen för skolan... Jag vill nu...

Men nu är det snart bara 12 dagar kvar till det bästa som finns! Så att jag ska överleva.

Sitter och lyssnar på Nightwish, det är musik som hängt med mig ett tag nu. Faktiskt oslagbart.

ZZzzzzZz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0