söndagstjafs

Får du över 20 är du lärarens mardröm. Får du under 20 är du lärarens gulle gris!

Har du krossat något i matsalen? [x]
Har du suttit vid alla bord i matsalen? [ ]
Har du tagit mer än ett bröd? [x]
Har du gillat någon på skolan? [x]
Har du fått något oönskat smeknamn? [x]
Har du somnat under en lektion? [x]
Har du ramlat av stolen någon gång? [ ]
Har du gjort bort dig under en redovisning? [x]
Har du tjutit i klassen? [x]
Har du fuskat på ett prov? [x]
Har din mobil ringt under en lektion så någon märkt? [x]
Har du snubblat i trappen? [x]
Har du blivit inlåst på en toalett? [ ]
Har du haft kvarsittning? [ ]
Har du försovit dig? [x]
Har du fått MVG på något? [x]
Har du varit på en lektion där du egentligen inte ska vara? [ ]
Har du varit på en klassresa? [x]
Har du glömt din nyckel till skåp [x]

Totalt: 14

Har du brytit upp ditt lås någon gång? [x]
Har du köpt något i "kiosken" någon gång? [x]
Har du fått några nya vänner? [x]
Har du fått omprov på något? [x]
Har du bråkat med en lärare någon gång? [ ]
Har du varit med i något Skol DM eller liknande? [x]
Har du längtat efter skolan någon gång? [x]
Har du tagit ledigt från skolan någon gång? [x]
Har du ringt och sjukanmält dig själv någon gång? [x]
Har du kopierat någons arbete någon gång? [ ]

Totalt: 8

Har du gått hem tidigare från skolan någon gång? [x]
Har du varit hos skolsköterskan någon gång? [x]
Har du varit hos skolkuratorn någon gång? [ ]
Har du satt igång brandlarmet med vilje någon gång? [ ]
Har du haft med dig alkohol på skolan? [ ]
Har du halkat på bron [ ]
Har du skolkat från idrotten och sagt att du var var sjuk? [x]
Har du varit påverkad i skolan? [ ]
Röker du på skolan? [ ]
Har du uppträtt någon gång under hela skoltiden? [x]

Totalt: 4

= 26. Ja, jag är nog lärarnas marddröm.. Haha! Dåligt test tycker jag, de flesta har väl gjort det jag gjort och det är inte vad jag kan kalla att vara en mardröm! Snarare väldigt normal :P

Wiie, dagen har mest gått åt att plugga. Känns bra! Ska göra klart en en till bild till projektarbetet och sen ska jag nog ut och gå en promenad! Det här har varit den skönaste helgen på länge! Jag har varit helt ledig och det har inte direkt funnits några måsten. Helt perfekt för mig, som är så trött och less... Och nu är det snart bara en vecka kvar tills Dado kommer hem! Den veckan kommer nog att gå snabbt, jag har så mycket att plugga! Samma dag som han kommer har jag två prov och två dagar senare ytterligare ett. Yes, det blir till att sitta med skolan dygnet runt i veckan!

Det har snöat lite idag, men nu ser det ut att stå stilla. Blir väl värsta stormen när jag ska ut sen, haha! Och då kommer det att vara kolsvart också, buhu! Undrar om jag vågar gå den vägen jag tänkte gå då... Haha, jag är så feg!

Bah!

Kommentarer
Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? Var med och tävla om 2 gratis bloggdesigner hos mig :)

2008-11-28 @ 01:35:13
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0