fluortabletter utan fluor

Idag har jag varit duktig på pluggfronten - och duktigare ska jag bli! På förmiddagen har jag suttit och skrivit på min rapport för projektarbetet och jag har faktiskt inte mycket kvar nu. Jag är dock väldigt ovan att skriva rapporter, har inte gjort det på två år... Tur att det finns lathundar! Sedan ska jag skriva klart en svenska uppgift, plugga lite till ett prov i textkommunikation och kanske läsa lite småföretagande.

Har varit ute och sprungit en stund idag också, det gick jättebra men pwhu vad jobbigt det var! :P Spottade slem i flera minuter när jag kom hem, haha! Sedan har jag, som jag gjort varje dag ett tag nu, kört med mina hantlar (som jag hittade hos mormor!) och gjort situps. Jag har kommit fram till att jag älskar att vara vältränad! Min kropp är gjord för att ha muskler och ha god kondition, så nu ska den få som den vill :)

Igår var jag hos tandläkaren! Jag tycker det är roligt att gå dit, kanske för att jag i alla år fått höra hur fina tänder jag har! Det var inte som vanligt att gå dit den här gången, utan en uppsamling av alla 90:or i stan och de hade ordnat med en massa stationer och sådant. Började med en underöskning och ja, det lät som vanligt; "Det är inte många 19åringar som aldrig har haft hål och som har såhär fina tänder!" ^^ Vi fick en necessär som proppades full med roiga saker också. Upptäckte dock att de såkallade fluortabletterna bara var smakprov och innehåller därför inget fluor :P



Elin och jag var så jäkla klantiga igår..! Det slutade med ett knippsat lås. Hon och jag, ja tänk vad mycket annat än smarthet som kommer ur oss!

Nu måste jag väl fortsätta med plugget, blöhh. Jag vill... Till stallet och rida!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0