Feeling good.

På kvällarna, såhär, så får jag a lot of feel good feelings. Jag sitter med min älskade Vaio och spelar musik av alla sorter och bara... Njuter! Efter att ha jobbat en hel dag på McDonald's är det extra härligt att lyssna på musik, så man kan glömma bort de där hemska låtarna som spelas k o n s t a n t (måste bränna en ny skiva åt Donken - muy importante!) Den där Malena Ernmans  La Voix får mig att rysa och må riktigt illa, sedan är det en svensk jävla äckelbalad och det är riktigt plågsamt att få den på minnet "Så vill stjärnorna, så vill gudarnaaa.." Men shut the fuck up god damnit!!!

Men så finns det en låt som faktiskt är riktigt bra bland de där hemska. Har tänkt att söka upp den flera gånger, men glömt. Men nu så;

Tinchy Stryder feat. Taio Cruz - Take Me Back


Den här låten är grym när man ska moppa lobbyn! Man liksom dansar runt med den och tänker inte lika mycket på hur jävla svettig man är och hur mycket man vill hem. Den är även mycket användbar när man står i kassan och man har dryga gäster som man inte orkar lyssna på. Då kan man hämta lite energi från låten medan man låter fingrarna trycka in beställningarna och de automatiska fraserna "Dricka? Plusmeny? Nöjd så? Äta här?" maler ur munnen på en.

Fan vad jag blev sugen på att gå ut och dansa! Jenny for god sake! Vi måste bestämma en helg nu. Dance cravings. Vi måste boka in en kväll i Sundsvall också, yeah! Shake som ass, det är vad jag vill göra.

På tal om jobb förresten, dagens 16-21 pass gick okey. Det var en hel del, eller okej, det var en jävla massa folk. Och den sista timmen stod jag i köket och blev sjukt svettig, hähä. Annars har jag hört en miljon gånger att jag är lik Liv Tyler. Olivia har blivit O Liv i a, get it? ;) Jenny som började det hela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0