blää

Okej, idag är faktiskt ingen bra dag.

Jag har ont i halsen och snorar. Är trött och har en såndär tung klump i huvudet. Och idag börjas det, idag ska jag jobba! 12-19:30. Det regnar... Fast det är i och för sig bara bra, det lockar inte ut så mycket människor!

Ledig imorgon. Sedan jobbar jag stängning tisdag, onsdag, torsdag. Ledig fredag. Öppnar på lördag och stänger på söndag = 38,15 timmar. Jag har aldrig jobbat så mycket på hamburgeriet under en vecka någon gång! Kul att alla mina veckor kommer att ligga mellan 30-40 timmar :D :D Okej, lite kul är det ju. Jag får ju money!

Jag orkar inte vara sjuk.

Har drömt massor av läskiga och obehagliga drömmar i natt.

Jag saknar Dado!

Haha, ne nu ska jag ta och rycka upp mig! Och framför allt försöka fräsha upp mig så att det inte ser ut som att jag är sjuk.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0