dans!

Åh, vilken dag!

Började med att Elin och jag åkte ner på stan och gjorde lite ärenden. Vi hamnade tillslut, efter en sväng upp till Sandra, på skolan där vi åt studentlunch! Det var kycling med potatisgratäng och beasås. I efterrätt fick vi tårta, var hyffsat mätt när jag gick därifrån. Och dessutom började fjärilarna i magen att fladdra eftersom tiden tickade vidare mot dansen!

Men dansen gick bra! Det var roligt och det kändes som att allt var över på en halv minut, typ. Hihi! Var helt säker på att vi i alla fall skulle knipa en tredjeplats, men icke :( Nåja, så länge vi hade kul så spelar det ingen roll! Grattis till Estet i alla fall! Men jag måste då säga att jag är imponerad av Elin och Veronica med deras NAKENKUPP! Strongt!

Nu ikväll har jag varit hos Alexandra med klassisarna. Var dock inte så pepp, så jag åkte hem vid 10 :) Nu sitter jag och dricker upp mitt groggvirke (hallonsoda) för jag tänkte faktiskt dricka ikväll, men hade så ont i magen så jag struntade i det. Och det är jag glad för, vill ju vara pigg och fräsh imorgon...

... För imorgon är det BAL!!!!! Åhåhåh.... Jisses. Klockan 13 ska jag fixa frillan. Sedan ska Elin och jag göra oss fina hemma hos min mampa! Sedan kommer två Corvette's och hämtar upp oss ^^ Det ska bli så kul! Hihi, roligast tycker jag är att jag ska gå i en riktig balklänning (har aldrigt haft en sån liksom...) och alla kommer att kolla på mig. Höhö, jag ska öva in det där leendet och vinket. Höhö. HIHIHIH!

Nåja, jag hade tänkt att lägga in dagens dansfilm men jag orkar inte just nu. Den kommer nog på onsdag ^^ För imorgon är jag upptagen med balförberedelser!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0