en hög med bilder

Håller på att ladda upp bilder på bilddagboken för fullt just nu! Så småningom är det färdigt, så det är bara att kolla http://rainecolinde.bilddagboken.se för jag kommer inte att lägga upp så många bilder här på bloggen. Det tar sån jäkla tid och så skulle det bli många sidor med bilder, hehe...





Jag diggar min skylt, haha. Speciellt dregglet som kommer ut min mun, det är precis som jag är nu! Helt mongo ^^

Igår softade jag och Elin, åt chips med dipp och såg på P.S. I love you. Idag softar  jag minst lika mycket och bara slappar... Har strukit, diskat, lagat lite mat och plockat undan lite så lite produktiv har jag varit. Ska ta och ta reda på mina studentpresenter också! jag fick precis de saker jag önskat mig, så glad ^^ Bland annat ett objektiv till kameran, ett Thomas Sabo armband + ett berlock och en mobiltelefon av Dadoälskling. Som vanligt kommer jag inte ihåg allt jag fått, men jag är väldigt nöjd och glad!

Den här dagen går så segt! Jag vill att Dado ska komma hem från jobbet nu... Hihi, han ringde först på sin korta rast och sa att han saknade mig. Sedan ringde han mig på lunchen och vi pratade i en halvtimme. Söt.

Jaohopp, ska plocka på lite mer här hemma nu :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :d

2009-06-14 @ 00:00:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0