fever

Tog tempen igårkväll och då stannade den på 38,3. Alldeles nyss stod den på 38,0. Det är ju bra i alla fall, att den inte är högre. Fast brukar man inte alltid ha högre temperatur på kvällen?

Jag vet inte. Jag vet bara att jag känner mig hyffsat schleeeten. Typ som att någon har dunkat mitt huvud i väggen några gånger och att dunket fortsätter skaka om min stackars hjärna. Dessutom känner jag mig sjukt jävla trött, även fast jag sov till typ 12 idag. Eller ja, jag låg mest och vred och vände på mig sedan klockan 9. Drömde konstiga drömmar och snurrade några varv i sängen.

Min favoritfukost, gröt, smakade inte alls gott :( Men jag åt ändå upp allt, lika bra att ge kroppen lite energi.

Nu vill jag överkonsumera C-vitamin. Citrusfrukter och jordgubbar innehåller faktiskt mycket C-vitaminer. Kan ingen snäll själ där ute agera frukt- och bärtaxi åt mig och köpa!? Min cykel pajjade igår och jag tror inte att mina ben orkar vandra ääääända ner till Coop, haha.

MEEEEEHAHAUUH... :( Jag hoppas att jag inte mår såhär imorgon, för då kan jag ju inte jobba! Fast jag stänger i och för sig, så då har jag en hel dag på mig att bli lite mer frisk.

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0