fräsh som en nyponros

11-19 idag. Har gått bra. Har stått i driven och sedan i köket. Nu vet ni det.

Har tagit en välbehövlig dusch innehållande hårinpackning och benrakning. Nu är jag fräsh som en nyponros och har klätt på mig lite "finare" kläder för att känna mig lite fin. I svarta långbyxor, feta jobbarskor och en sjabbig t-shirt eller skjorta känner man sig allt annat än fin i alla fall. Dado och jag ska (guess what!?) äta på Donken ikväll. Ja, jag vet. Det är en arbetsskada. Nej. Men jag orkar inte laga mat. Fel. Jag är inte sugen på pannkakor :p




Det kurrar i Nyponros-Olivs mage. Dado kommer nog snart :) Hoppas att det är lika varmt ute som när jag gick hem från jobbet. För jag har shorts på mig nu. Och min favorittopp! Kör utan BH för att den har djup urringning i ryggen. Hoppas inte att mina bröst gör något drastiskt. Höhö, fan att jag slängde mina bröstlappar! Och fan att jag inte kan ha min freebra. Fan vad snygg jag är! :)

Imorgon stänger jag, har jag sagt det? Antagligen. Och jag har nog sagt att jag ska schteka i solen innan jobbet. Oh, yes! Ska kliva upp senast 10, ta en morgonpromenad och sedan parkera mig i mammas solstol. Ska nog ta med min datorn och pumpa Spotify. NICE! Likadant blir det på fredag.

Kurrkurr! Undrar vad jag ska äta? Det är ju inte direkt så att jag måste stå och läsa menyn när jag kommer dit, haha. Vill ha något nytt. Först tänkte jag käka sallad, men jag kommer inte att bli mätt på gräs just nu. Kanske ska fixa en El Maco? ^^ Nej, vi har inte El Maco nu. Men vi har såsen eftersom den finns på Little Mexican! Äääh, jag får se när jag kommer dit helt enkelt. Dregglar just nu. HUNGRIG.

Jaja, till något annat! Jag har nästan bestämt mig för att färga håret och sätta i löshår! Ska fundera lite till. Åh, varför kan jag inte bara vara en typisk blondin eller en typiskt brunett? Höhö.

Näe, nu ska jag ta och dra mig. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0