good work ekonomi!

Idag måste jag säga att vi var riktigt duktiga på att träna! Nu gäller det bara att vi lär oss exakta in och utgångar eftersom det går sjukt snabbt mellan låtarna. Men det klarar vi allt, eller hur då? SMS:et om nästa träning löd: Hej! Dansträning på lördag klockan 16:30 på ************** (top secret;). ALLA MÅSE KOMMA!!! Dom som inte kommer får inte vara med på måndag, för vi måste verkligen träna alla tillsammans. Hehe, det är så man samlar flocken!

Jag har precis käkat mat. Kuttbullar och spagetti blev det, göttans. Nu ska jag sätta mig och skriva ihop en liten lista inför dansen, sedan ska jag slänga mig i soffan med min feta godispåse. Och så Sagan om Ringen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0