juni

Kan verkligen inte fatta att det är JUNI nu! Vad fan tog hela våren vägen? Haha :) Åh, vad härligt!

Klockan tolv ska vi som sagt på dansträning hos Anna B, det blir bra det. Vi måste verkligen träna! Hoppas att alla dyker upp, annars blir det lite svårt. Och så är det ju irriterande också. Men, vi får hoppas på det bästa!

Nu sitter jag och poppar diverse musik, just nu Kanye West - Homecoming. Tog sovmorgon till ungefär klockan 10 idag, det behövdes efter helgens donkenslit. Nu ska jag ta och klä på mig, sminka mig och borsta gaddarna. För om mindre än en timme kommer Elin och så ska vi cykla till Anna tillsammans :)

Klockan 5 ska jag toppa håret och även slinga mig! Så hoppas jag att jag hinner i tid till brännbollen, men den börjar 18:30 så det tror jag nog. För slingorna ska inte bli så ljusa så jag behöver inte sitta med dem så länge. Åh, jag längtar tills jag får se resultatet! :D

Jaja, nu ska jag göra något vettigt. Varför satte jag mig ens vid datorn!? Just ja... Jag klippte om våran danslåt! Hehe.

MJAU!

Två just-nu-bilder på Oliv. Den första bilden ser jag her sjuk ut på. HAHA! Och den andra ser jag smått pilsk ut på. SMASK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0