pancakes

Jag har precis stekt pannkakor. Nu osar det i hela lägenheten, härligt... Gott ska det i alla fall bli, med hallonsylt :D Fast de flesta pannkakorna är rätt degiga, jag lyckas bara ibland med att göra dom fina... Aja, gott var det i alla fall :P

Igår gick ju jag upp till mampa för att sola, men när jag kom dit så skulle mamma åka till stranden så jag hängde såklart med henne! Vi åkte till Svartvik och det var riktigt varmt! Badade dock inte. Men somnade i solen gjorde jag! Haha. Och fy vad jag bränt mig. Hela magen, bröstet, halsen, armarna... Och ryggen också. Men det röda avtar mer och mer och snart kommer jag att bara vara brun ^^ Spenderade sedan kvällen på McDonald's, höll på att svettas ihjäl måånga gånger. Uscha... Lika varmt lär det bli ikväll.



Idag hade jag också tänkt att sola, men för att vara lite snäll mot min hud så struntade jag i det och gick på stan itsället :) Köpte shampoo, balsam, bodybutter, sminkborttagningslappar och så en kjol som jag spanat in rätt länge nu. Knatade sedan hem och fortsatte att shoppa; två linnen från Gina Tricots hemsida. Sånadär vanliga långa och tighta linnen. Ett svart och ett vitt. Dom jag har är så äckliga nu, för jag har haft dom under skjortan på Donken. Fettet och smutset går liksom inte bort!

Om en och en halv timme börjar jag. Yeaäh... Det är mitt sista pass, sedan är jag ledig i 9 dagar ju! :D Och imorgon, då händer det en rolig sak! Dado och jag har pratat länge om att han ska få rida lite, så igår bokade jag turridning på Västanå för oss två ^^ Det ska bli roooligt! En tur på två timmar blir det :)

Uhh, vad mätt jag blev nu! Ska ta och diska undan lite och sedan slappa tills det är dags att dra sig till jobbet.

R.I.P Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha, japp om jag inte minns fel så är en utav de där suddiga figurerna du!

Men det var "på den gamla goda tiden" då ingen av er ens ville smaka på en cider ;)

2009-06-29 @ 13:38:17
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0