shower konsert

Jag får en nostalgisk känsla när jag äter Marabou Mintkrokant.

Jag vet varför. Den smakar sommar och hästar.

Howdy people!? Själv är det snorigt. Men jag tog mig ur min pyjamas som jag bott i de senaste två dagarna! Tog på mig ett par jeans, en enkel t-shirt och gjorde mig extra fin med örhängen, halsband och mitt Thomas Sabo armband + en scarf. Så vandrade jag ner till Coop och kände mig rätt nice som gjorde det. Kände mig liksom fräshare och inte lika sjuk när jag bar vanliga kläder :p



Förutom en VR, en Cola och en chokladkaka kom jag hem med en burk tomatpuré, toapapper och en liter mjölk. Yeah! Potatis skulle jag också köpa, men jag såg bara en massa färskpotatisar och jag vill ju ha vanliga. Jag orkade faktiskt inte släpa på en såndär säck med potatis. Grr.

Nu har jag i alla fall läst VR. Jaow. Käkat lite choklad och druckit Cola. Göttans.

Och nu? Jag är sjukt rastlös. Igårkväll gick jag crazy bananas när Dado halvt somnade i soffan. Liksom, vem skulle jag då prata och låta för? Så jag tog en dusch och hade en alldeles egen konsert med duschmunstycket som mikrofon. Jag sjöng för full hals och det var en salig blandning av låtar och artister.

Jaaag vet! Igår så fick jag värsta suget efter att se Spirit - Hästen från vildmarken! Kom precis på att jag laddade ju hem den på Dados dator, så nu ska jag se på den filmen ^^ Hihi.

Konstaterande: Jag är alldeles för rastlös för att vara sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header :)allt bra?

2009-06-17 @ 17:23:12
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0