sjöslaget

A to the B - Abbe var inte det vassaste strået idag. Vi åkte ut i första heatet mot NV I think. Teknik vann i alla fall alltihop, men de hade ju en riktig raketbåt som några byggt som projektarbete. Väldigt bra gjrort, tycker jag :) Det som var minst kul under dagen var väl att det var jävligt kallt och det duggade lite lätt... Brr. Fast näe, jag vet vad som var absolut minst kul... NV06B har nu 15 poäng (de kom tvåa i Sjöslaget) och har därmed säkrat Guldmössan. Sorg. Men på måndag ska vi fan i mig vinna dansen! EKONOMI, TJALALALALAA!

Nu har jag precis ätit en sen lunch bestående av sallad och stekt kycklingfilé med lite KESO. Gott! Försöker få tillbaka värmen, det är så jäkla kallt ute. Stackars dom som körde båtarna och ramlade i vattnet, höhö.

Ikväll var det väl då fest. Men jag är så less på det där jävla suphetsandet att jag ska nog fan skita i att gå. Jag har andra planer och jag vet att jag kommer ha mycket roligare på annat håll, så varför då välja det mindre roliga?

Men brr, vad kaaallt! Jag fryser... Skulle helst av allt vilja röja köket nu, så har jag det gjort. Då har jag ju "bara" resten av lägenheten att städa imorgon och på söndag. Höhe... Meeen, jag är trött och kall. Vill sätta mig i soffan under en filt och titta på Harry Potter.

Det tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0