sjyyk

Usch, jag mår dåligt som in i helvete! Har haft ont i halsen hela dagen, men nu börjar det bli värre. Mitt huvud började precis att dunkadunka och näsan rinna ännu mer. Hela min rygg och nacke är så  jäkla spända och mina ögon är trötta.

Det tog på krafterna att jobba idag. De två, tre sista timmarna fick jag anstränga mig för att hålla ögonen öppna!

Det är rätt roligt ändå, jag är liksom inte van att vara sjuk eftersom jag nästan aldrig är det (typ riktigt sjuk en gång per år i max en vecka, sedan några småsnörvel ibland som inte märks av direkt). Därför känns det som att jag ska typ dö varje gång jag blir förkyld!

Jaja, jag ska ta en dusch nu och sedan hoppas på lite massage...

:)

Hmm, undrar om jag har feber? Ska kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0