spirit



Tittade som sagt på Spirit idag! Har sett den filmen många gånger, men nu var det längesedan. Satt idag och lipade av både sorg och glädje till den, för den är så gullig :) Och så är han så fin ^^ Och nu, efter ett år med samma bakgrundsbild på min dator, har Spirit tagit platsen istället för Dado. Haha :D

Jag är fylld av en jobbig, men härlig, energi! Antagligen för att jag börjar bli frisk nu och vill ut och leka, haha.

Har satt på nya lösnaglar ikväll ^^ Och målat dem med tre lager Mavala Toulouse. Nu är dom fina! Kände bara för att vara lite fin, har ju bott i pyjamasen ett tag nu... Fräshade till mig lite extra med en dusch innehållandes en ny konsert! Körde dock samma låtar, men det är för att det är samma turné... Olivia's Shower Tour. Nästa kommer så småningom och den heter... Wet Songs! ... Det lät snuskigt, haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen ^^ Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0