änglar och demoner

Åh, vilken bra film! Den tyckte jag om. Dado hade läst boken innan (!!!!!!!!! typ den enda bok han läst! Det var en skoluppgift = tvång) och vet ni vad han sa!  - Han tyckte att boken var bättre än filmen! Grattis gubben, där har du tjusningen med böcker! Jag tror jag själv ska ta och läsa de där böckerna när lugnet lagt sig... När studenten är förbi. Och så är jag sugen på att läsa Harry Potter, har ju for god sake inte läst den sista boken än!

Och så vill jag se Sagan om Ringen filmerna. Och gärna Harry Potter filmerna också, såg en trailer innan bion på Halvblodsprinsen. Kanske ska ta och se alla filmer innan den kommer ut? :)

Förresten så älskar jag filmmusik med orkestrar och körsånger. Sagan om Ringen musiken är den bästa filmmusiken som gjorts enligt mig! Tycker även att Da Vinci Koden har en härlig musik... Powerful! Hörde även att Änglar och Demoner hade liknande sound... Me like.


Soundtrack från Da Vinci Koden.

Ska nog ta och sova nu, måste gå på webbdesignen imorgon eftersom min hemsida fuckade upp sig totalt! Orkar inte förklara, för det är alldeles för invecklat om man inte är så insatt i... Ja, webbdesign. Men jag var jävligt pissed idag alltså, haha!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0