klassdag!

Igår hade SPEI06 en riktig klassdag! Vi började med brännbollsträning på Smitingen. Fast där var vi bara åtta stycken, så det blev att kuta som en... gasell? Jag sög, jag träffade bollen typ en gång av 20 och då menade jag bara träffade, alltså inte att bollen flög iväg. Höhö. Vi hade det trevligt i alla fall, trots den maffiga dimman som låg över oss.



Jag gillar Annas stil.

Vi hittade en grunka.

Efter brännbollen åkte jag hem och duschade. Sedan kom ElinonenAlcepalce och vi fixade oss together. När vi var redo brummade vi till Veronica! Där blev det middag! Erika och Anna var också där :)



Efter lite alkohol så blir saker som på bilden ovan - urspårade!

Sedan samlades några fler från klassen hos Rebecca.

Sandra och jag!

Alla bilder finns på http://rainecolinde.bilddagboken.se!
Det var en trevlig kväll, jag orkade dock inte hänga med på krogen. Var inte krogsugen igår helt enkelt! Naej, så jag tog min bil och brummade hem. Sov riktigt skönt! När jag vaknade åkte jag upp med bilen till mamma och pappa. Passade på att äta frukost där, för vi hade ingen gott hemma :p Gick sedan hem igen och lämnade lite stuff jag fick av mamma, sedan begav jag mig ut på en promenad :) Varmt och skönt.

Fick sedan ta bilen igen, haha, och så åkte jag och handlade! Passade på att hämta min cykel på Smitingen, jag cyklade ut igår men orkade inte cykla hem. Tog väl ett år ungefär innan jag fattade hur man skulle sätta på den avtagbara dragkroken. Men jag fixade det utan hjälp (vem som nu skulle kunnat hjälpa mig, hade ingen mobil och ingen människa syndes i sikte)!!!! *proud*

När jag kom hem igen satte jag mig och gnetade på (pluggahh) med småföretagande i drygt en timme *dutti* Sedan gick jag lös med damtrasan och damsugaren här hemma. Rensade badrumsskåpet och sådant nödvändigt. Nu är hela lägenheten en shiny star... Ehe. Sedan lagade jag föda. Tänkte improvisera lite och laga paprika med köttfärssfyllning. Kom på att det skulle ju vara gott med något bröd till, så jag cyklade ner på Coop och fixade det. Resultatet då? Jo det blev ju gott faktiskt! Gjorde en sallad blandad med ris också, eftersom det inte är så mycket mat i paprikan.

Dado och jag blev godissugna, så för tredje gången var jag ner på Coop och köpte karrahhh (som ni såg i inlägget innan). Nu mår jag illa och är sockerhög *me love!* Vem fan behöver alkohol när det bara är att köpa en påse godis!? Såg i alla fall på Robinson, stackars Jarmobarmo. Ramlaahh så illaah.

Näe, gud vad dryg jag känner mig. Ska muppa på Elin genom msn nu! PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Mia

Den där grunkan hade några studenten dragit ner utanför stallet för några år sedan. Iza blev svinrädd och jag fick fläskläpp ;D Grr för studenterna ;) ;) :D

2009-05-24 @ 16:47:27
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0