lemonplemon

I morse gick Elin och jag på en promenix. Slurpade i mig gröt och bytte om till ridbrallorna innan jag traskade upp till mammas jobb och hämtade bilen. Red på ridbanan i blåsten och Lemon var så fin! I början stretade hon emot dock, men det brukar vara så. Det var i alla fall jättekul att rida och jag vet någon som kommer att ha träningsverk imorgon... Typ vara hjulbent? Haha!

Nu har Dado och jag ätit hamburgare, hemmagjorda. Jag har duschat (vi har fått tillbaka varmvattnet!) och nu väntar vi på att mamma ska ringa. Ska nämligen åka till Sundsvall för att prova min balkänning med skorna och se om den behöver sys upp eller något annat! Måste även köpta lite andra prylar. Ska skriva en liten lista så jag inte står där och inte har en aning om vad det var jag måste ha... Hömhöm!

IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0