mampa

Jobbade 11-15:30 idag som sagt, riktigt skönt. Var en hel del folk ett tag, men helt plötsligt dog hela stan! Inte en människa typ. Det var dock bra för oss, då vi kunde fylla upp allt och få ordning på stället :P När jag slutat fick jag reda på att vi skulle äta mat hos mamma och pappa, så jag hoppade in i duschen och så gick vi upp till dem :)

Som ni kan se på bilderna nedan så har jag en otroligt snygg (ahahaha) lillebror och en lika snygg pappa. Höhö, kan ni förstå varför jag är som jag är nu? ;) Mamma verkar vara den enda som var normal idag. Lasagnen var gooowwd! Mmmmh :) Efter maten åkte Dado, jag och Oskar ut och körde moppe. Knäppte massor med snygga bilder, ska lägga in dem senare!






Nu har jag gjort kvällsfika till mig och Dadoboy (hahaah)! Macka och Dumle-O'boy, hihi. Jag älskar dig, så otroligt mycket! Gosogosi. <3

Kommentarer
Postat av: emma

haha din familj är ju sööt (:

2009-05-11 @ 12:40:42
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0