mmh :)

Klev upp efter 7 någon gång och gick på promenad i det härliga blåsvädret. Har precis ärit en skål med gröt och nu sitter jag och tittar ut på de två björkarna som bara blir grönare och grönare. Det sa bara poff så hade de knoppat upp! Det finns massor med vitsippor där ute som väntar på att fastna på bild, men jag vill vänta tills mitt favorit-vitsipp-ställe (haha!) har slagit ut... Eftersom det ligger i en liten dunge dröjer det nog ett tag till, eftersom det inte är lika varmt där. Mmmh...

Känner mig riktigt kreativ idag! Fast inte på de saker jag borde vara (typ webdesignen och personporträttet). Naej, jag har mer lust att fota och rita! Tror jag ska sätta mig med min ritplatta och Photoshop en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0