monday



Dagen har varit seg, hungrig och... Lite onödig kanske? Alltså inte själva dagen, utan skolan. Orkade inte gå på musiken klockan 08:00 i morse, det var dessutom sista lektionen, så vad missade jag liksom... Svenskan började 09:40 och den kom jag till. Vi skulle ha betygsnack och det brukar ju i vanliga fall inte ta så jävla lång tid. Men klockan 11:50 gick jag och Elin därifrån (ett VG till mig, som jag är nöjd med :). 11:50! Två timmar goddamnit.

Kastade i oss mat och stegade till nästa lektion (jag textkommunikation och Elin engelska). Jag visste att det var sista lektionen och att vi skulle fika, men eftersom Elin och jag har en pakt från och med idag att inte äta skräp och sådant onyttigt (men glass, popcorn och nötter är okej, haha! Och alkohol såklart!) så kunde jag ju inte fika. Och så hade jag ju precis kastat i mig maten också. Vi fick gå och prata betyg, men den här gången gick det bra mycket snabbare - Du är en av de solklara MVG:na! Tack och bock, det visste jag redan :)

Elin och jag letade inte lärare som verkade ha blivit kidnappade av monster (de var alltså inte där). Så vi gick ner på stada, jag fyllde på min mobil och känner mig inte lika handikappat begränsad längre (det är inte så lätt att bara ha 5 spänn när folk skickar sms som man vill svara på!). Jag köpte även två mandariner (clementiner, satsumas, småcitrus - whatever!) på Hemköp för 3,50:-. Vilket kap! Elin och jag gick och satte oss i solen och väntade på hennes buss. Jaow. Jag gick hem, pluggade och sedan sov jag i 45 minuter innan jag lagade mat. Nu har Dado och jag lagat soffan (det hände några grejer..). Nu sitter jag här. Nu vet ni!

Lite bilder från dagen (gillar speciellt den på Anna & Anna. Anna A ser happyface ut och Anna B ser helt lost ut).Och så gillar jag såklart bilden på Elin och mig. Vi är ständigt hjärndöda och helt lost.




:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0