onsdag

Har varit på en jäkla lång promenad, kom nyss hem. Jävligt jobbigt, men så skönt. Gick ut till Nässjön, runt Nässjön och hem igen... Jäklar vad vatten det var i Gådeån! En galen motorcykelkille körde som en idiot förbi mig med en meters avstånd. Trevligt värre. Drygt två timmar tog den här vandringen, nu har jag även skaffat mig ett nytt skavsår! Var väldigt tur att jag kom hem när jag kom hem, blev jagad av ett monster till mörkt moln :S Hann undan i alla fall. Tro om jag hinner till Coop innan det, som det verkar, börjar regna? Är ashungrig och tänkte göra lite wok, men jag har inga äggnudlar ju! Ska snabba mig, det tar ju max 10 minuter med min cykel!

Sedan ska jag städa och plugga. TREVLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0