saturday

Igårkväll gick Elin och jag ut en sväng. Klockan var efter 7 och det var riktigt skönt ute! Jag hade med mig kameran, mest bara för att fota en mysig kväll :) Vi satt där vi alltid har suttit, kastade sten och filosoferade. Vi gick till det andra vattnet, men där var det upptaget, så då fortsatte vi till det tredje vattnet ;) Haha! Gick förbi McDonald's också, där var det asvarmt. Drack vatten och milkshake innan vi vaggade hemmåt. Hamnade hemma hos mig, där snackade vi lite skit slappandes i soffan, sånt gillar vi!

Idag har jag jobbat! Eller, inte bara. Tog en promenad i morse (fick med mig Dado också!!) innan frukost. Sedan bråkade vi lite, tänk att man kan vara så upprörd över något som jag inte ens kommer ihåg vad det handlade om nu :P I love you! Sedan var det dags för mig att cykla till jobbet, glasspass 12-16. Och dagen var.. Hmm, kaos? Vetetusan alltså, men jag hamnade i köket under en jäkla rusning och jag... Ja, det var min tredje gång i köket och det får väl sammanfatta det hela :P Det blev en och annan BigMac upp och ner, men vafan, den smakade nog minst lika bra som en rättvänd variant!

När jag slutat mötte Dado mig *glaaad*. Han cyklade på min cykel, jag gick och hoppades på att han inte skulle köra på mig. Skrev en handlingslista, gick och hämtade bilen hos mampa och så åkte vi och shoppade loss på Coop! Matmatmat! Vill ni veta en sak? Dado och jag har aldrig ätit för mer än 2 000 kronor på en månad ^^ Vissa tappar hakan och säger att de ensamma äter för minst 4 000! Omg! Nåja, vi lagade sedan middag och hamnade tillslut med en varsin glasskål framför Robinson. Det är ju rätt bra ju!

Nu önskar jag att jag kunde få tvätta av mig sminket, ta på mig pyjamas och kura ihop mig i soffan... Men naeeej, jag måste ju ut och vimmelfota. Tänkte väl dra strax innan 12, suck. Ska försöka vara snabb i alla fall, mitt huvut bultar smått och jag vill sova! Förut var jag mer en nattmänniska, men jag har övergått till morgonmänniska - sover hellre tidigt och vaknar gärna klockan 7. Känns plågsamt att vara vaken till efter 1 just nu... Haha! Och imorgon blir det McDonald's igen, 13-21. Tur att jag har min Idababe! Vi hade roligt i köket idag, knäppis :P Typ "Jag undrar vad vi gör, men vad vi än gör så är det nog bra!" Så kändes det ^^ Spana in Idahoooo - http://idacarolinae.blogg.se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0