studentfest

Ja, igår var det Studentfest på Gennys. Men först åt vi god tacos hos Anna B! Vi dansade, lekte sanning eller konka och hade det riktigt trevligt faktiskt! Vi hade fått höra att ölhävartävlingen skulle börja 10:30 på Gennys, så då kom vi ner lagom i tid. Men. Inte en jävla kotte syntes på korgen! Då tog vi tillfället i akt att dansa, bara ekonomiare, hihi!

Men folket började så småningom rulla in och dansgolvet som bara bestått av oss fylldes på. Det var varmt, trångt och lite segt. En olycka som trots allt verkar gått bra fick oss lite nedstämda och samtidigt var det ölhävartävling i baren som man inte såg ett skit av. Då var klockan strax över 12, yeah... Elin och jag var trötta och jag i alla fall hade inte så kul på slutet så vi ringde min snälla mammi som kom och hämtade oss. Halv 2 kom jag hem, skönt.

Nu har jag ätit frukost och tänkte bege mig till skolan och lämna ett par böcker som jag glömde igår. Sedan ska jag nog cykla vidare till Anna B för att hämta mina tygskor som jag lämnade innan vi gick ner på krogen. Ja, så får det bli!

Annars är det tivoli och marknad här i stan, så Elin och jag ska käka lunch - LANGOS! på marknaden. MJaupp!

Bilder kommer senare... Orkar inte lägga upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0