sunny sunday

Tusan vilket fint väder det är här idag! Blå himmel, strålande sol och en riktig värme! Hoppas att det håller i sig alla studentveckor nu. Det är så mysigt nu när alla träd slagit ut fullt, de ser så levande ut :)

Har nyss varit ute på en långpromenad runt Hamnleden. Hade inte tänkt att gå så långt, men när jag kom till korsningen tänkte jag "äääh vafan!". Jäklar vad de kommer långt med tunnelbygge, brobygge och fängelsebygge alltså. Det var väldigt varmt och solen stekte i min panna så att det rann, mys.

Nu ska jag äta lite mat, blir väl gröt för jag orkar inte laga något annat just nu :P Annars ser dagen ut såhär ungefär - plugga, tvätta, plugga och plugga lite till. T ringde från Donken och frågade om jag kunde jobba, men jag har två saker som jag måste göra klart i skolväg idag + ett prov på tisdag som måste råpluggas till. Så att jobba till åtta ikväll känns inte som någon hit. Och så måste jag verkligen tvätta!

Fick en invite av Elin till Spotify - Och efter ett dygn med programer kan jag säga I LOVE SPOTIFY! Har gjort en party-playlist nu, så den ska få dunka på när jag lagar min inte så party lunch.

Wiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0