Det perfekta jobbet.

Jag har precis sökt det perfekta jobbet! Skulle göra mycket för att få det, nu hoppas jag på det bästa. Jag blir alltid så nojjig när jag skickar in min ansökan, har jag verkligen skrivit ett tillräckligt bra personligt brev? Har jag gjort ett bra intryck? Verkar jag intressant? Frågorna är många och tankarna är negativa trots försök att vara positiva. Liksom, vem vill ha en så ung och oerfaren tjej? Men vem vill inte ha en person som är perfekt för det här jobbet? Jag skulle bli väldigt glad om jag fick komma på intervju, då har man ännu större chans att visa vad man går för. Och jag, jag går för mycket!

Så nu håller vi tummarna...

Jag är sjukt ridsugen. Och jag har saknat Malle jättemycket idag! Min lilla Malle...


Här var Oliv 14 år och riktigt mini, trots 180 cm ;)

Annars så sitter jag här och är skittrött. Funderar på allt och inget, lyssnar på GAMMAL musik och softar. Skrev en liten "to do" för idag och jag har bockat av allt faktiskt... Gå en morgonpromenad, rida, handla, boka tvättid, söka jobb och softa. Och nu softar jag, alltså. Såg en film för en stund sedan, minns inte vad den hette men det var ganska bra.

Imorgon jobbar jag 11-14 och sen får vi se vad som hittas på. Vill att tiden ska gå lite snabbt så att det blir torsdag = NEW MOON! Och sen kan tiden gå lite snabbt igen så jag får åka till Elin! Wiiie.

Nääe, man kanske ska dra sig mot sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0