Knaskatt.

Hemkommen från en trevlig stängning, var inte speciellt jobbigt faktiskt. Berodde nog på att vi hade tjejsnack till max, det mesta i headseten - mycket användbara prylar det där.

Nu kommer en ledig vecka för mig, eller jag ska jobba stängning på fredag bara. Ringer någon och frågar om jag vill jobba tänker jag säga JA JA JA, för jag VILL jobba. Jag vill ha p e n g a r. Annars ska jag ut till Jenny någon dag i veckan och rida! Ska höra med Sandra om hon vill ta en fika också. Och höra med Fia om vi kan ta våran promenad som vi skulle göra för länge sedan? :P Och så ska jag och Duracell göra något galet, synd att det inte är snö ute, jag är sjukt sugen på att göra en pulkarepris!

Här ska ni få se en video på Prada (och mig) från idag. Hon jagade mig runt i lägenheten, sötknasen. Skrämmer henne på slutet, stackarn :D


Kommentarer
Postat av: Fia

hahah, vilket roligt klipp! och jo jag tänkte på dendär promenaden för nån dag sen ja också. Men d har ju varit så tråkigt väder! :)

2009-11-23 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0