Färdigt.

Under dagen blev jag klar med projekt göra skrubben mer användbar! Är jättenöjd och det ser så fint ut :) Och i våra två garderober i sovrummet blev det helt plötsligt massor med plats! Tänkte kanske sätta upp någon mer förvaring på ena sidan, men det får vi fixa en annan gång.






Dado och tröck i oss en varsin pizza för en stund sedan. Nu tänkte jag gå och leka med mitt smink faktiskt ^^ Ska ta och göra något som är lite mer användbart än de galna grejjerna jag gjort tidigare ;) Men det ska ända vara häftigt såklart. Sen ska vi åka upp till mamma och pappa och hämta våran bil :) Ska även sno med mig lite julpynt och ägna kvällen till att göra lite julstämning! Imorgon ska jag åka på Coop och köpa apelsiner och nejlikor!

Kjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0