Första Advent.



Kändes helt onormal jobbigt att kliva upp 06:45 och gå till tvättstugan. Sa ju att jag skulle gå och lägga mig lite tidigare just för att jag skulle upp tidigare, men näe. Oliv ställer sig och julpyntar + fotar julpyntet mitt i natten och somnar inte för än halv 3 ungfär. Vi ska snart gå och hänga upp första omgången tvätt i alla fall. Har ätit frukost och tänt första ljuset, känns jättekonstigt att det snart är jul! Shit. Ska köpa längre ljus till adventsljusstaken imorgon, de vi har är korta och brinner jättesnabbt :P

Är faktiskt inte jättetrött just nu, tror kroppen är i chock... Förhoppningsvis är jag stendöd vid tio ikväll och kan vända tillbaka dygnet (jag har blivit en riktig nattuggla >.<).

Nåja, nu ska ja vi ta och gå mot tvätten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0