Hooray!

Febern har gått ner! Men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken... Jag hostar, snorar och har lika ont i halsen fortfarande, men febern som sagt. Den gick ner mycket på bara några timmar, kan säga att jag kände direkt när det hände. Jag har ju legat i sängen hela dagen utan att känna mig rastlös, men helt plöstligt kände jag mig sjuk jäkla uttråkad! Hoppas att allt går åt samma håll nu ^^

Jag har sjungit på en av låtarna som jag la upp igår (The Kooks - Sway) hela dagen... Med min hesa röst som skär sig hela tiden kan jag säga att det låter otroligt... Krassligt, hoho! När jag hostar och inte hostar ordentligt försvinner nästan rösten, haha.

Still I need your sway, because you always pay for it
And I, and I need your soul because your always soulful
And I and I need your heart, because your always in the right places

Nu måste jag gå och kissa för 82933724782828 gången idag. Allt vatten som jag hinkar i mig måste ju komma ut någonstans, så... Sen ska jag fylla upp vattenflaskan igen, ta min fjärde Alvedon för dagen och dricka mer vatten. Ska ta lite av den sjukt vidriga hostmedicinen och så lite nässpray på det.. Då är jag nog redo för kvällen/natten ^^

Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0