Mår bajs.

Hostar slembollar stora som tärningar och det river så jävla mycket i halsen. Jag låter som en kärring som rökt hela livet när jag pratar, har 39 graders feber och känner mig inte direkt pigg. Jag har förbannat ont i ryggen och känner mig stel, antagligen för att jag legat i sängen i 12  timmar. Huvudet dunkar... Frossa... Blääääääää, jag hatar att vara sjuk!

Chefen frågade igår om jag kunde jobba 11-20 idag, ja sa jag, för då mådde jag ju inte bajs. Men i morse var det väldigt självklart att jag inte borde gå till jobbet.

:( :( :( Och så kan jag inte sluta tänka på att jag kanske har svininfluensa!! Aaahh!! Men jag tänker inte tänka på det för mycket, för som Dado sa blir det placeboeffekt och så blir jag ännu sjukare.. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Din MAMI!

Nöffnöff... mama mary tänker på dik!! <3

Har du uppsökt doktorn? annars do it :)

2009-11-04 @ 00:13:30
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0