No! No! No! No!

Inatt vaknade jag och halsen kändes konstig. Tjock fast ändå inte. I morse hostade jag så det raspade i halsen. Fick panik för jag vill inte bli sjuk nu! Det funkar inte, särskilt inte för våran ekonomi... Gick till jobbet och tänkte att jag mådde prima, stod i köket och jobbade mina tre timmar. Fick skjuts hem (annars hade jag blåst bort!). Kände efter hur jag mådde nu och det är ungefär samma som i morse. Blubb... Ska åka till stallet, men jag ska inte rida. Ska longera Wille istället. Känner att jag inte vill bli svettig och sedan kall när jag rider. Lika bra att ta det så lugnt som möjligt. Hoppas på att inte svininfluensan kommer till mig... Jag som sagt att jag kanske inte ska vaccinera mig, nu straffas jag väl för det ;) Nöff nöff.

Jaja, nu ska jag åka ut så jag kommer hem någongång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0