Speechless.

New Moon var helt fantastisk! Jag kommer säkert ändra uppfattning när jag sitter hemma och ser på den några gånger till (have to!), men just nu tycker jag att den här var bättre än första filmen. Jag grät minst 5 gånger och det brukar alltid vara ett bra tecken när det gäller filmer - det berör liksom. Den stämde bra överens med boken och det är viktigt, annars blir man smått galen när dom lägger till saker (typ i Harry Potter och Halvblodsprinsen när Kråkboet brinner ner av någon icke exsisterande anledning?) eller gör saker konstiga bara.

Kändes lite konstigt att gå på bio mitt i natten, var som en vanlig biokväll med fullsatt salong men när man kommer hem är klockan 02:30... Och jag måste verkligen gå och lägga mig, ska vara i stallet 08:30 för Wille ska skos. Så, godnatt. Jag ska drömma om vampyrer... Grr.. Åh.


En av gråtscenerna... Ouff :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0