Sunday.

Kom nyss hem från mamma och pappa. Prada fick följa med, men eftersom Oskar och Dado jagade henne så satt hon under badkaret tills vi skulle åka hem... Lillpruppan. Till mat fick i alla fall en älgköttgryta med svamp och potatis till det. Gott, jag gillar köttgrytor. Speciellt med trattkantareller i :) Och till efterrätt blev det en slags mandelkaka med grädde och daim på, det var gott men jag var så jäkla mätt efter maten :p

Imorgon ska jag rida Wille! Har ju varit hästlös hela veckan eftersom jag legat däckad i feber >.< Jag snorar och hostar lite fortfarande, men känner mig inte ett dugg sjuk. Men det är nog lika bra att jag tar det lite lugnt och inte anstränger mig för mycket :) Ska höra med Erika om hon ska rida imorgon så får vi kanske sällskap! Annars får vi rida ut på egen hand, funkar ju det också men det är roligast med sällskap.

Tänkte gå ner på stan imorgon också, ska kolla på lite småsaker bara. Tycker att det är så tråkig att gå på stan här i Härnösand nowdays. Eller, det har väl aldrig varit speciellt roligt men nu... Det är så jäkla öde och man "gör stan" på 5 minuter. Men men, jag ska ner och kika i alla fall.

Och imorgon ska jag ut och fota oavsett mulet eller sol. Har några små idéer som har ploppat upp. Alltid kul ^^ Jag känner mig på G, riktigt taggad för en massa saker! Livsfarlig, hoho! Jag verkar ha startat motorn i mig igen. Igår sökte jag ett jobb, jag tror Elin skulle tycka om om jag fick det eftersom det är på hennes marker. En ledtråd till dig älgen; Om jag kunde använda The Flying Sandwich så kunde du hjälpa mig, då skulle det gå snabbare!

Imorgon ska jag söka mer jobb. Jag kan inte bara tänka att jag vill göra något annat, jag måste GÖRA något också. Jag tror att det är lätt för många efter studenten att gå från himlen ner i ett sumphål. Man märker det knappt heller. Den dagliga kontakten man haft med alla klasskompisar försvinner och man "glömmer bort varandra". Det var faktiskt en dag för några veckor sedan som jag ställde mig frågan "har jag några kompisar?". Jag fick verkligen panik, för jag kände mig så ensam! Men Oliv, de finns ju där ute! Bara för att man inte ser dom så ofta betyder det inte att dom är borta. Och jag har varit usel på att prata med mina fina vänner, så nu ska jag ändra på det!


Sommaren 2008 i Forsse

Lev för dagen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hm.. Brevbärare? ^^ (det skulle inte gå snabbare med mig, har noll kondition just nu)

2009-11-08 @ 21:14:19
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har också känt så:( fått värsta paniken. Men jag finns här iaf:D det är synd att vi inte träffas lika mycket nu...varför har det blivit så???:(

2009-11-08 @ 21:14:22
Postat av: Ida

Jag har också känt så:( fått värsta paniken. Men jag finns här iaf:D det är synd att vi inte träffas lika mycket nu...varför har det blivit så???:(

2009-11-08 @ 21:15:21
Postat av: Elin

Skååjigt! Jag håller tummarna! :D Bleeee, jobbigt med värk.



Random: Jag har bytt lakan för första gången på två månader (plats för äcklat ljud)

2009-11-08 @ 21:22:22
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Annso

Hu, nä inte kul! nu verkar det inte bättre än att det är laktosen som är boven i dramat.. =( ingen mer latte, choklad, gröt, stuvade mackaroner, flingor och mjölk, leverpastej... och en massa andra saker.. jag insåg även idag att laktosfri mjölk är dubbelt så dyr som vanlig =( Kommer nog att leva med att få lite ont i magen ibland, det är det värt!

2009-11-08 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0