Taggad Oliv.


Elin är den gula med blått hår och jag är den rosa masken. Den gröna är väl våran DJ?

Det gick bra att lira Frets on Fire. Jag är grym.

Dado följde med mig till stallet! Skrittade ut barbacka med ett fluffigt täcke, jättemysigt! Red bort mot OK, den enda vägen som har lampor :p Wille skötte sig förvånadsvärt bra, trodde jag skulle behöva anstränga mig för att sitta kvar i fall att han knäppade sig... Men han var snäll och jag slapp knipa så mycket med mina ben, har en grym träningsverk på insidan av låren efter att ha ridit Upan igår, haha! Vi mötte en räv som vi kunde gå så nära att jag funderade på om den skulle äta upp oss, men han höll sig ett par meter bort. Wille bara glodde, trodde väl att det var en katt :P Påväg tillbaka smälldes en dörr igen och Wille dansade iväg lite, men han coolade ner sig och vi skrittade hem överlevandes. Fast han råkade nog trampa sig med brodden när han blev rädd, för han hade ett litet sår på höger bakben. Gjorde rent det och det var inte djupt så det var ingen fara :)

Nu har jag sökt ett jobb (alltså jag är på G nu!). Administratör/ordermottagare någonting. Jag vill faktiskt jobba med något administrativt och söker typ bara såna jobb. Det här var i Halmstad! Det går mycket snabbare att söka jobb nu när jag skrivit ett personligt brev som jag är riktigt nöjd med, då kan jag ta det och bara ändra lite saker! Snabbt och smidigt. Har sökt 4 eller 5 jobb sen i söndags, yeah! :D

Om 45 minuter börjar Idol och jag är taggad. Skulle varit gott med något att äta (typ CHOKLAD, typ SURA BLÄCKFISKAR, typ COCA-COLA, typ mer CHOKLAD). Men något sådant existerar inte i skafferiet så jag blir utan, orkar inte gå ut i istiden för att köpa :p Man borde kunna köpa godis med hemkörning... Kanske ska starta eget? ;) Näääe, jag ska faktiskt ta och göra te och göra ostmackor, typ GOTT! :D

Fredag den trettonde äger.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser ut som en.. hehehe.

Men den gröna är ju DADDAN!

2009-11-13 @ 19:25:01
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

HAHAHAH JAAA

2009-11-13 @ 19:48:34
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0