Torsdag.

Det är nästan sol ute idag, inte helt fel faktiskt! Tror att Dado och jag ska ut på en fotorunda, jag ska sminka mig lite coolt och klä på mig något snyggt för jag ska nog posa lite ;) Vi har några idéer som jag tror blir skitsnygga.

Alla ni som ska till Stockholm Horse Show i helgen, känner ni igen den här låten?

Enya - Aldebaran


Såklart att det är Pegasus (eller Pijano som han egentligen heter) låt! Han brukar alltid starta showen. Vad jag saknar att åka dit, var alltid så spännande :) Kanske måste göra det nästa år... Trängas  i Annexet, titta på roliga shower, hoppning, dressyr... Ja, det ska jag försöka göra nästa år! :)



Nu ska jag gå och klä på mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0