Wierd.

Igår bestämde jag mig för att gå och lägga mig vid halv 11, även fast jag inte var så trött. Har ju vänt på dygnen lite eftersom jag sovit så mycket på dagarna under sjuktiden. Somnade efter 12 någon gång och vaknade 8 av Dados alarm. Trodde att jag skulle somna om på en gång, men nix. Vred och vände på mig, kände mig inte speciellt trött men hade ingen lust att kliva upp heller. Katten höll på med något och levde om, jag hittade inget skönt sätt att ligga på... Så jag klev upp men då undrade Dado var jag skulle... "Upp?" Kom och lägg dig igen sa han och så la jag mig i hans varma armar och somnade på en gång. Snaaaaaaaaaark. Till klockan 12!! Haha.

Nu har jag ätit gröt (var hungrig som 5 hästar!).

Planerna för idag är följande - slänga lite sopor (när mitt luktisinne kom tillbaka lite grann kände jag en HEMSK stank från kylen... En burk med champinjoner som luktar så äckligt så man dör ungefär). Sen måste Dado och jag åka ner på Coop en sväng, Prada har ingen mat kvar och så behöver vi säkert något annat också. Annars ser jag fram emot Idol ikväll! Har ju missat två fredagar i rad nu eftersom jag jobbat stängning! Men nu jäklar!

Map.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nu JÄKLAR!!

2009-11-06 @ 13:12:05
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0