Wishlist.

OLiViAS öNSKELiSTA
Saker som känns realistiska
* En termins ridlektioner
* Kläder
* Filmer: Twilight & New Moon
* Ett par fina vantar och en mössa
* Promaker tuschpennor
* Svarta springtights
* Skidjacka och täckbyxor
* Ridhjälm
* Skor
* Sängkläder
* Massage
Saker som känns längre bort
* Ridstövlar (måste måttbeställas)
* En häst, såklart!
* En Mac
* Filmkamera

Jag tycker faktiskt inte att julklappar är så viktigt längre. Men det känns ändå mysigt att skriva en önskelista, så därför gör jag det. Annars så är det ju saker som jag gärna vill ha, så det kan vara en personal wishlist liksom :) Det ska bli kul att fira jul hos momma och morfar, längesedan vi gjorde det nu. Jag saknar dom. Jag hoppas att vi hittar en kattvakt bara, jag kan ju alltid fråga igen... Är det någon som kan tänka sig att ha Prada 23-27? Hos någon det inte finns någon risk att hon går ut? Det gör ingenting om du inte är hemma julaftonsdagen till exempel, jag vill bara inte att hon ska vara ensam så många dagar i rad!

Bilderna är från julafton förra året! Då firade vi hemma hos mamma och pappa :) Den här julen blir den första i våran lägenhet, känns mysigt! Fick låna en adventsljusstake av mamma som jag ska pyssla med och köpa ljus till :) Ska leta upp en fin julstjärna att sätta i sovrumet och ta en av mina tomtar och sätta på en hylla här hemma (jag vet att du inte gillar tomteidén, Dado, men du vänjer dig!). Har ett drapperi med stjärnlampor som man kanske kan göra något fint med. Och såklart ska jag köpa apelsiner med nejlikor i! Luktar så gott :)

 

Jag kan inte riktigt förstå att det är jul snart! Och i början av januari har vi bott i lägenheten i 1 år! Helt otroligt vad tiden går snabbt. Det är ett halvår sedan vi tog studenten och jag förstår inte hur det är möjligt! Snart fyller jag 20 år (är DET möjligt!?) och jag vet snart inte om jag hinner med alls! Hihi.

Nu ska jag faktiskt ta och sova! Hoppas att tomten ser min önskelista nu då ;)

 

Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0