Kryptiskt.

Ja, vet att jag inte uppdaterat på några dagar. Men lite saker har hänt, fast ändå inte hänt. Hmm, nåja.

Idag ska jag göra en spännande sak! Vad det är tar vi en annan gång, känns som att det är bäst så. Men jag måste fixa lite saker inför det nu, så jag ska inte hänga här länge. Hoho.

Och om någon försöker ringa mig och det inte funkar så beror det på att jag bytt nummer. Men jag ska föra över mitt nummer till abonnemanget, så be calm. Ni kommer att kunna bomba mig med sms, precis som innan... Tss ;D

Väldigt kryptiskt inlägg, men så är det ibland. Nu ska jag fixa lite saker!

Kommentarer
Postat av: Elin

RING MIG! I need you.

2009-10-16 @ 10:57:17
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Anna

Ridit Wille, det gick finfint, mkt galopp:) Har putsat grejjerna tillsimorrn med:) Så allt är klart! Ses kl 8 kram

2009-10-16 @ 17:28:02
Postat av: Anna

p.s tar du med det där usb-minnet imorrn så jag kan sätta över bilder sen:)

2009-10-16 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0