Cavemen.

Idag har Dado och jag varit ute och vandrat! Vi gick till grottorna på Smitingen i det blåsiga höstvädret :) Med oss hade vi mackor, kakor och juice som vi stannade och fikade med utsikt över havet. Det var mysigt att vara där ingen annan är, se en oändlig horisont och bara vara. I love you <3

Lite bilder från dagen;

Puss.

Horisonten kändes... Oändlig!

Vi gick åt vänster!

Fikapaus.

Ned för stegen...

Under ett stort stenblock. Lite trångt, men det gick!

Påväg in i grottan!

En Lökgrotta, det stod att den hette så..

Inifrån!

När vi kom hem däckade vi, haha. Tog en dusch och så somnade jag i två timmar... Vaknade och lagade lasagne och efter vi ätit gick vi till mampa med katten och såg på Idol! Prada har blivit mycket lugnare där nu, det är bra :)

Imorgon är jag ledig igen, då ska vi nog åka till Birsta :) Ska kolla på ett par springbyxor, sedan får vi se om jag hittar något mer! Och senare under dagen ska jag rida lite markarbete på Wille. Han behöver få träna lite bommar på marken! På fredag ska vi hoppa, jag är så jäkla taggad inför tävlingen, hihi! Och på lördag är det ju träning för Sonny, är mest nervös faktiskt :p

Jag har inte fixat ridfilmen än, men här får ni se när Wille... Ja, körde sitt race :P Jag diggar den där grejen han gör innan han börjar skritta. En minicapriole ju ;D Haha.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

SNART KOMMER JAG! Bäst för dig att du inte jobbar då!!! Och om du gör det ska jag banne mig komma i DT;n!!

2009-10-01 @ 00:43:34
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

14 oktober!

2009-10-01 @ 12:11:06
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Dessi

lökgrotta låter som nåt i min smak haha :D

2009-10-02 @ 07:33:49
URL: http://desireeronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0