2009 lite kort.

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Oja! Jag flyttade hemifrån till exempel. Tog studenten osv... Skaffade katt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften så :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Min fina mormor dog :(

5. Vilka länder besökte du?
Har bara befunnit mig i Sverige.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag skulle vilja resa! Ska se till att det blir av, för jag måste ju flyga för första gången snart tycker man ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Stutdenten definitivt!

8. Vad var dina största framgångar 2009?
Jag har äntligen accepterat mig själv, något jag kämpat med i många år. Det tycker jag är en framgång.

9. Största misstaget?
Att jag inte har umgåtts med mina fina vänner tillräckligt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick mycket mer ont i ryggen än vad jag vanligtvis har och besökte osteopat, läkare och röntgen. Fick en slags "diagnos" men den gjorde inte mitt problem bättre :p Och under hösten var jag väldigt sjuk, har nog aldrig kännt mig så klen. Troligtvis svininfluensan.

11. Bästa köpet?
Oj, svårt! Vet faktiskt inte... Det är många olika saker liksom.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, allt runt studenten var härligt!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
MGMT - Kids, Popoppitopp... Aahh!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vänner, tränat och tagit hand om mig mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat, hmm...

18. Hur tillbringade du julen?
I Karlstad med släkt!

19. Favoritprogram på TV?
Jag gillar SPCA på Animal Planet! Och Gossip Girl då, fast det ser jag på datorn :P

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hating is for loosers!

21. Bästa boken du läste år 2009?
Twilight serien, ohh jag ryser!

22. Största musikaliska upptäckten?
Jag ahr upptäckt så många låtar och lyssnat på så mycket musik att det inte går att uttala sig om :P

23. Något du önskade dig och fick?
En trippeltång, haha.

24. Något du önskade dig men inte fick? 
Ett par ridstövlar, en keyboard... Typ allt som stod på min önskelista ;)

25. Årets bästa film?
Jag älskar Twilight och New Moon. Men jag har sett MÅNGA bra filmer i år.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tårtkalas med friends!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det tror jag.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Oj, färgglad kanske.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familj och Dado.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ehehehehe... Robert Pattinson..

31. Vem saknade du?
Elin, I miss you so much! Och mormor.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Det vet jag inte riktigt, men jag känner en hel hög med härliga människor!

Det får bli min årsresumé, orkar inte skriva om hela 2009 för det har hänt så mycket att jag kommer glömma hälften. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0